ysven

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Yvonne - 15 juli 2012 13:47

 

Den här lappen låg på bordet på jobbet i morse. . . blir man inte glad så säg, när man kommer trött en söndagmorgon å ska jobba. En go å glad tjej Bodil.    Som jobbade lördag morgon, mycket tidigare och med mer disk å stök än vad jag hade i morse..


    Så i går skulle vi ut med hundarna. Vi lyckades pricka in det enda skyfallet på hela dagen. DUKTIGT!! Blötare än efter en dusch ...vilket jag redan hade klarat av på morgonen.

    Till middag blev det torskrygg med sallad och potatis.  Plockade in lite blommor från trädgården också. På kvällen var Birgitta, Kristin och Kevin här, och även So kom en stund. Nu ska jag steka lite Biff Lindström och göra svamp å löksås till det.


                                                  

              Ha en trevlig Söndagskväll.. .. ..   

 

   PS : Jag tror att vi efter två veckor utan fungerande fast telefoni nu äntligen HAR en fungerande telefon. . . .

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards