ysven

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Yvonne - 13 juli 2012 21:26

Väntar på att maken ska komma hem, men det dröjer nog några timmar än. I morgon är jag ledig och på söndag ska jag jobba. Sen bär det iväg igen på måndag för E och jag jobbar månd - fred + söndag igen. Ja, på sommaren sliter vi inte ut varann i alla fall.

Tog vägen om Ånge i dag när jag åkte hem. Vid Åse stog en lastbil i diket och över ena körbanan. Tycker det har varit många dikeskörningar med tradare nu ett tag.

I Ånge skulle jag ju på "Boa", men innan det så tittade jag in på Jiges för att se om Monica jobbade. Det gjorde hon. . . . .och hon fick även sälja lite kläder till mig, DET var ju inte meningen. Så kan de gå ;-).


Det har åskat i kväll och varit några rejäla regnskurar, blir till att koppla ur allt elektriskt varje dag, lite jobbigt det med sommaren. . . men hellre det än att dyra grejer pajar. Hoppas det blir lite uppehåll i morgon.


 

Fika på jobbet.. .. ..all personal denna vecka ;-)  den tomma stolen tillhör mig. Om man vill ryms det ännu fler runt det lilla runda bordet, vi trängs väldigt gärna ;-).

 

  molngubbe/björn, beror på hur man tittar.

 

  men skål då.......eller, nä, det var ju i lördags..haha.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards