ysven

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Yvonne - 9 december 2012 09:50

 


                                    2:a Advent i dag

Av Yvonne - 9 december 2012 09:31

Nu provar jag för tredje gången, får se om det här lyckas. Jag loggas ut medan jag skriver.

I morse vaknade vi av att valparna hade tagit sig ut i köket igen. Den grinden var inte stängd, sååå det blev valpjakt, ställa i ordnig mat, dammsuga, torka golv.....hur kul är det klockan halv sex en söndagmorgon!! Sovit dåligt har jag också gjort då jag har haft ont i ett öga ( inflammation??), så humöret var ju inte på topp.

Idag ska jag försöka få till lite bröd. Har stängt in vilddjuren nu, så man får vara ifred. Det kommer ju långväga gäster till helgen, och dom är nog fikasugna då. Den första valpen ska flytta.


       

Dom gillar snööööö....


Till veckan ska jag jobba i tre dagar. Hoppas Christine kommer och stannar nån dag, det är inte så enkelt att vara ensam hela dagarna med valpisarna. . . . jag vet!!

Nu ska det bli bakning i alla fall, saffranslängder med vit choklad. Fick receptet av André igår.


                                   Morrn morrn.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards