ysven

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Yvonne - 4 december 2012 09:07

 


Ännu en kall dag. Börjar känna mig instängd. Kallt ute, valpar inne, mycket ensam hemma så jag inte kan gå ut med nån ordning. Vi väntar på bättre väder så vi kan ta ut valparna nån sväng varje dag. Jag dammsuger tvättar pisstrasor och torkar piss.....tycker att det luktar piss i hela huset. Torkar golv å torkar golv.....jag är allergisk mot skitiga golv. Blir överfallen av sex pigga valpar klockan sex varje morgon. . . .FÖRE KAFFET!!

Nu for Eilert till Ånge på nån info från AF. Så då är man ensam till mitt på dan typ.

Jag gillar inte kalla SOLIGA dagar i December. Nähä, tacka vet jag mörka molniga dagar. När det börjar skymma på em, då trivs jag...och kvällarna. Jag är nog konstig jag.

Det kan gärna få bli januari snart, då man får börja inskolning till vikariepolen på bemanningen till kök i förskolor. Dom skulle höra av sig efter nyår, och den 1 feb ska det vara klart. Och så får man hoppas att E får nåt jobb över vintern, tills det sätter igång igen med banor.

Nu ska jag skicka lite nya bilder till valpköparna, en å en halv vecka tills dom ska till veterinären nu.


                                                  
     


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards