ysven

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

Internetåtkomstkrångel.

Av Yvonne - 13 november 2012 10:35

Vi har i flera veckor haft krångel med internetuppkopplingen. Trors att dator och modem visar full åtkomst så loggas man ut, och speciellt den här veckan. har ringt Net1 tre gånger och fått olika områden att söka på. Händer inget. Nu har vi vridit antenn runt hela jorden tror jag. I går pratade E med Backe. Sedan gick han upp på taket och vred tillbaka till Ånge/Snöberg. Det Blev inte så mycket bättre i går, MEN. . .idag funkar det perfekt. . . YYYEEEEEESSSSS!!!!


Lite valpuppdatering då. I helgen blev dom avmaskade första gången, å det var INTE gott, hahaha.

Så börjar dom klättra över lådkanten, och det är lite förvirrande för Cazzi. . . . dom ska ju vara i lådan   


            Och som vanligt på helgerna : Älgjakt och en massa mat . . . . .


      Har fått pippi på Pannacotta.


Håll tummar att upkopplingen funkar nu . . . .TACK!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards