ysven

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Yvonne - 27 november 2011 14:47

Och på första advent kom snön. typ ca 1 dm, det räcker.

Fredagkväll kom Maud och Sven och lite senare, men lagom till maten, kom Fredde. Så vi hade en trevlig kväll. Lördagmorgon stack gubbarna till skogs och Maud och jag hade en riktig myslördag med mat å bak å glögg och julmusik. Tände ljus överallt. Satt ute på altan titt som tätt. På kvällen blev det förrätt, varmrätt och ostbricka. en riktigt skön helg.

Idag jagade dom bara ett pass, det var ett herrans snöande så dom ledsnade.  Så nu är vi ensamma och ligger nog i soffan resten av dagen, äter lite rester och slappar.

Ja, just det, Vi har bröllopsdag idag, 17 år. Så innan alla åkte hem blev det kaffe och tårta.


                  I morgon ska jag till frissan, och jag har inte bestämt än hur jag ska göra....färga som vanligt eller ta det åt grått och sluta färga sedan....hhmmmm. Bryderier.   Ha en bra 1 advent.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards