ysven

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Yvonne - 17 november 2011 10:58

JA, varför klär man på sig för mycket?? Det var ju bara -0,4. Samma i går när B och jag gick 7 kmrundan i skogen. Nu till morron så skulle Eilert åka till Ånge, ombesikta svartryslern och sedan åka med Fredde på jobb i kväll. Så jag åkte med och klev av efter sex kilometer och gick hem i stället för att gå och vända tillbaka efter vägen, det är så tråkigt.


 

Man kan ju behöva en "lättapåblåsanpaus" efter allt morgonkaffe.


Så nu är jag ensam till i natt nån gång. Och idag ska det nog bli lite städning och koll på advents/jul grejor. Man vet aldrig om det börjar tassa fram nån liten tomte  

I år hoppas jag på en lugn billig jul....nåt annat kan det inte bli tal om i den här arbetsbefriade släkten. Ska bli kul att ha familjen Larsson/Sjölund här, det var ett tag sedan.

 

Takdropp i november....


Nä, nu är det bäst att sätta fart, jobbar bäst när jag är för mig själv.   Go´Förmidda!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards