ysven

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Yvonne - 12 november 2011 13:49

I morse kom Fredde och Malin vid sextiden. Malin skulle med på jakt. Vi satt och surrade ett tag medan gubbarna for till samlingen. Vid åtta hämtade dom hundar och Malin. Johan dök upp efter en timme med barnen och senare kom Maud å Sven. Meningen var väl att dom skulle vara här över dagen, men den tanken hade inte Johan...nähä!! när solen kom fram och Leo blev trött tog Maud med sig alla barnen och gick och hälsade på sin mamma, Sven drog iväg till Ånge och jag gick ut en sväng.

Jägarna kom hem för att byta hund, och då var det färdigjagat för M. Ett tu tre så var alla borta, jag hann inte med att säga hej då. Började med middagen och väntade på att Maud skulle komma tillbaka....vilket hon gjorde, levererade en påse från Ånge och så åkte dom hem...undrandes varför dom överhuvudtaget behövt komma....jajajaja...brottomkarlar!


 

Härligt väder är det i alla fall, å jag tror jag går ut en sväng till......


 


 


Trevlig Lördagkväll på er.      

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards