ysven

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Yvonne - 1 januari 2014 12:44

Länge sen nu! Men det verkar som alla slutat blogga. Det har varit "mycket", så därför har jag inte "orkat" bry mig.

E fick jag skjutsa till akuten med hjärtflimmer, så nu har han varit sjukskriven en dryg månad.

STORM den 12 dec. Blev hemma från jobbet den fredagen, och sedan på måndagen då jag var helt slut efter den helgen. Vi fick sova i Ånge och åka hem varje dag för att få lite värme i huset. Men det gick inte att bo här, för kallt och inget vatten.

         

Fredagen för stormen blev jag hemma från jobbet pga för mycket snö, kunde inte ta mig från gården.

  Lite senare på dagen när det var plogat och vi fick upp bilen åkte jag ner för jag hade ett medarbetarsamtal. Ett mycket positivt sådant :-)

Så den 15:e fick vi ett nytt barnbarn. Vilde, Loke, Evert, Nils, Hjalmar, Parvel. I den ordningen tror jag.

       

På julafton fick vi hälsa på den nye :-) Annars hade vi en lugn julafton själva. På juldagen kom André och Simone och stannade till annandagen.

      

Några dagar före jul var vi äntligen och hälsade på i Karsjö. Johan hade ju fyllt 30 år, och så lämnade vi julklappar....som öppnades på en gång.

 

Köket fattas än i detta hus, men det blir nog jättefint när det blir klart.


Lite andra bilder från December då.

         


Så, Gott Nytt År, hoppas på ett bättre än 2013.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards