ysven

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Yvonne - 4 maj 2012 17:19

Jaha, så var det vitt på backen igen. Sommardäck på bilen äntligen, men så är det väl varje år. Vi åkte i alla fall Fränsta-Ånge i dag, och ska ner till fränsta i morgon igen.

Vi har haft finfrämmande i några helger nu. André och Simone två helger i rad, och Henrik och barnen en helg. Synd att det blir så sällan i bland, men så är det...dom har sina egna liv, och dom kommer när dom har tid.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Eilert har börjat jobba så smått, och jag har jobbat ovanligt mycket. Nästa gång blir en lördagkväll då det skulle serveras vin och öl, och det är endast jag som har tillstånd för det när inte U kunde jobba.

På vägen hem i dag så började vi prata om förvaring av vin och öl m.m hemma......haha, bara för att jag sett på "halv åtta.....". Jomensåatt, det blev en vinkyl.

                      Spännande. Och jag får ett skåp till i köket till andra prylar.

Nu hoppas jag att det är slut på snöandet, jag vill ha värme nu, jag vill sitta på altan på mina ensamma kvällar och läsa böcker......för nu börjar mina ensamma veckor, men det blir mer i börsen   Jamen, TREVLIG HELG DÅ   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards