ysven

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Yvonne - 28 maj 2010 21:13

NUUU, funkar det, och snabb som aldrig förr. Både vi och Leffe jublar!!!!

      Ommöblerad altan, dom bilderna fick jag inte med förra helgen...lååångsamt bredband.

Testade gångstavarna i kväll när vi var ute och gick med Ricko. Det tog några meter innan jag fick till snitsen...men sen...det var en helt annan sak att gå med såna mot att bara gå som vanligt. Gick förbi grannens först innan jag började, var så mycket folk där. Men på hemväg knatade jag på med stavar. Nu blir det minst ett pass med dom varje dag. Jag som tyckt att det ser så fånigt ut, lett folk skratta, de är ju nyttigt de å ! Skål ! 







Av Yvonne - 28 maj 2010 11:13

  Nu är jag/vi rejält förbannade!!!!! Och inte bara vi, våra grannar också.

Det här jävla IceNet har inte fungerat på hela veckan, jag och B har fått suttit här på altan med ett långsamt..men tack och lov fungerande teliabredband på min bärbara och betalt räkningar. Ringa och klaga eller få nån förklaring går inte heller från och med i dag...det går inte att koppla till numret säger en röst !! VA ?

När jag går in på icenet, hittar jag en sida där det står att dom gör uppgraderingar m.m i samband med namnbytet, OCH DET BÖRJAR I SLUTET PÅ MAJ..alltså den här veckan då. Är det inte på sin plats att meddela detta till kunderna ????

Ojojoj....man blir ju svettig.     

Visst, jag kan använda bärbara, men det finns en massa som jag måste göra på den stationära..kommer inte åt allt här..har ingen lust att ha bara en bärbar heller.


I alla fall så var vi till S-svall ( Birsta) i går. Köpte en fotogenvärmare till altan, så i går kväll hade vi + 21 härute. Så köpte jag en trådlös mus till den här datorn också, det var ett lyft för hanteringen. Gångstavar köpte jag också, en ny kattväska då den gamla fick följa med Wilda. Presenter till fyllåringarna och så hittade jag lite Elvis/Marilyn saker. Bilder kommer då vi får igång den andra datorn.

Idag har Eilert eldat lite ( mycket) skrot och jag har bakat bullar som jag tänker ge bort det mesta av. Ska väl få till lite annat bröd också.

I morgon ska vi nog åka runt lite och hälsa på 33-åring och gammal moder och eventuellt på Tidernas Marknad, för på Söndag skall det rustas i stallet och vi bör nog vara hemma då..tror jag.

Nu blir det kaffe och nybakt bulle.    å en rök hihi

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards