ysven

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Yvonne - 8 oktober 2008 19:25

..så blir det två gamla bilder. Har varit dålig med kameran ett tag. Det har väl inte direkt funnits nån tid.  Bilden från Vikörn har ni sett förr, dom flesta  i alla fall. Och sen en jaktbild..de är ju dax igen till veckan.

Själv jagar jag olydiga kattungar när jag kommer hem på kvällarna. En blomkruka rev dom i golvet igår..och den gick sönder. blommorna får jag flytta ur fönstren på morgonen, men nu har jag lagt apelsinskal i fönstren..har läst att kattor inte gillar det, men,men, får väl se om det biter på mina. Hänger i gardinern gör dom oxå, undrar om jag ska dekorera hela huset med apelsinskal.

Annars kommer man hem, sover åker på jobbet....osv. Får väl njuta av lugnet den här veckan,,,som sagt. Två dagar kvar å sen är det helg igen...måste köpa presenter.....men VAD??? Vad vill småtjejerna HA?

Kan man få lite tips.    







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards