ysven

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Yvonne - 2 oktober 2008 19:43

Jag har fått en jättefin lampa av maken idag, en försenad födelsedagspresent. Och så har jag varit till frissan, provat ett nytt ställe, och är jättenöjd. Jag fortsätter nog där. Maken är hemma och hälsar på några dagar, sjukskriven, bl.a Inte direkt sjuk, men ska äta en penicillinkur innan han får jobba igen. Åker förmodligen på Söndag.Det ska i alla fall bli en lugn helg igen, innan älgjaktsveckan brakar loss den 13 oktober. Då blir det fullt hus igen med människor och djur. Veckan avslutas med älgskiva den 18, och sedan är man rätt slut. Så har vi tre födelsedagsbarn mitt i jakten, samma visa varje år, hur ska vi hinna åka och gratulera. I fjol var vi på väg till det första födelsedagsbarnet, men fick vända på grund av halka och sommardäck.

Ikväll har vi dessutom varit och uppvaktat den nyfödda : Matilda, som kom den 23/9. Ingen bild på henne än, då jag glömde kameran hemma (???)

Men en bild på lampan blev det i alla fall. Allt för denna gång....Bye.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards