ysven

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Fynd igen..och Lyskväll

Av Yvonne - 1 september 2013 10:50

Veckorna går fort. Nu är det en jobbvecka, sedan är jag ledig en vecka igen. Lunchvecka var det den här veckan, och då fick dom blanda sin egen salladstallrik.      Nästa lunchvecka blir när jag är ledig, så då får dom fixa det själva. På onsdagkväll var jag ganska trött, låg och halvslöade framför teven. Då kommer Fredde och Christine med en hink lingon till mig som dom varit ute och plockat på kvällen. Dom ska jag rensa idag, fick ligga och mogna till lite.

Efter jobbet på torsdag åkte jag till Birsta och shoppade lite.

    Dessa, och två par skor och lite annat. Såg även en sån där jacka som man kan ha under andra jackor när det är kallare, en sån där superlätt sak. Men den köpte jag inte....ångrade mig och åkte ner efter jobbet på fredag också då. På morgonen hade jag tagit på mig ett par vita linnebyxor...lite stora, jag skulle ju bara åka bil. Haha, när jag kom till Birsta och skulle gå i affärer gick det inget bra. Jag fick köpa ett par byxor och ta på mig i provhytten så jag slapp gå och hålla i byxorna som bara halkade ner.

  Och så blev det ju jackan också.

I går var det Lyskväll. Så eftersom vi inte orkade eller hade tid att åka till Ånge som vi hade tänkt, så gick vi till Hyddan på kvällen. Lite surr med folk, köpa lotter å inget vinna, köpa lite korv (orkade inte kolbulle) och så tända mashaller utefter hela vägen.

            Så blev det natta, och ikväll åker E på jobb igen. Men nästa vecka är jag inte ensam....då är det en jäkla massa folk här.

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

1 september 2013 11:12

Vilken härlig blogg du har! :)

http://eiight.blogg.se

 
Ingen bild

fru Naggen

1 september 2013 11:18

Tackar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards