ysven

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Yvonne - 5 juni 2012 16:04

Klev upp strax före sex, duschade med två ggr intvagningar med desinfektionssvamp. Rena kläder, inga smycken, inget nagellack. Halv nio hämtade jag Birgitta, min chaufför på hemvägen. Kom tidigt till sjukhuset...vilken tur, för dom hade flyt. Jag fick komma in me´samma. Det blev till att klä av sig i bara underkläder, fick en skön rock, kaffe å en macka, (tack för det, jag som inte ätit nåt innan jag åkte).

Själva "operationen" tog väl 1½ timme, blev iklädd en lång och en kort stödstrumpa som jag nu ska ha i fjorton dagar.......hoppas INTE på tretti grader varmt på ett tag.

Sedan åkte vi på Dollar, till Ikea och åt lunch och handlade, Birsta City, Toys "R" us, icaMaxi. Jag var in till specsavers och fick glasögonen justerade, handlade på kicks. . . nödvändiga saker ;-), var in på Cervera, m.m OJ, är klockan såååå mycket (typ nästan 18).....?? Konstigt va tiden går fort ibland.

På hemvägen hämtade vi Kristin å Dennis på "går´n" i Fränsta. . . hemma vid 19,45 ungefär.

Bedövningen släppte helt när jag skulle lägga mig, så det fick bli ett piller. . .men . . .klart att det känns lite idag med, men inget farligt. Skönt att det är gjort.

I dag blev det bullbak till Thors kalas i morgon, och några limpor. Annars ska jag ju inte härja på så mycket, haha, nä men jag känner själv när det blir för mycket. . . .så nu blir det altan, JO!! det regnar INTE idag, och lite varmare är det.

        I morgon blir det kalas 060606 - 6 år blir Thor.       

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards