ysven

Alla inlägg under oktober 2011

Av Yvonne - 14 oktober 2011 10:34

  Oktoberhimmel 2010.

Av Yvonne - 12 oktober 2011 08:21

  Grattis på födelsedagen!

Av Yvonne - 11 oktober 2011 18:13

Eftersom jag inte kunde hitta någon bra bild i morse så får det bli en alldeles nytagen grattisbild.

  GRATTIS Molly på 7-års dagen.


    Vi hälsade även på Jesper......undras om det är hönan Agda där bredvid?? 


     Höst...är det i alla fall nu....


  Å så charmtrollet Leo då.....

Av Yvonne - 11 oktober 2011 09:35

Eilert behövde en bil, när nu inte volvon går att använda. Så efter lite blockettittande hittade han en lämplig jaktbil som han blev sugen på. Tyvärr så hittade även jag en bil!! Två år nyare, 10000 mil mindre körd, fyrhjulsdriven, motorvärmare, cd-spelare, m.m Sånt som fattades på min svarta. Så det blev en stadsresa på söndag och en i går. När bilköpet var klart åkte Eilert hem och jag till Birsta. När man ändå var där nere så passade jag på att köpa presenter till alla födelsedagsbarnen och en massa ljus till mig själv.

    Söndagens köp.


  Måndagens köp.

Lördagkväll tillbringade vi med födelsedagsbarnen Leffe och Birgitta.

         

Söndagmorgon innan vi kom på att vi skulle handla bil, så var vi ute på en promenad med hundarna.

        Härligt väder.......


  Eller hur ?????

Av Yvonne - 8 oktober 2011 09:31

Ja, det känns ju inte som med nån panik med nåt när jag har all tid i världen nu ett tag. Men det kanske är dax att tvätta och städa bilen medan det går. Lägga i vintermattorna och dammsuga och så. Så blir nya vinterdäck pålagda på måndag. En tur till "stan" kanske också till veckan.

JA, men nu var det idag.....tvätta bil, ja. Plocka in utemöbler, ja. Behöver jag göra nåt mer??

I kväll ska vi i alla fall gå och Gratulera Leffe, som fyller år i dag, och Birgitta, som fyller år i morgon.

  Det blir nog lite "Med andra ord" då.



Dax för påklädning nu då och bege sig ut i solen. MED kamera ;-)








Av Yvonne - 7 oktober 2011 07:46

Snart ska jag iväg på sista dagen på jobbet...detta jobb alltså. Det går inte ihop för Rosi med en anställd, och det har vi nog vetat om länge. Nu ska hon prova att köra ensam ett tag, men jag tvivlar på att det går så länge till. Dessutom stänger hon dec-jan. Konstigt hur det kan bli egentligen. Det händer saker precis när dom behövs, det har jag två exempel på senaste veckorna. Så det är nog så att det finns en mening med allt, även om det kan se illa ut ibland...det löser sig!

Nu ska jag njuta av en ledighet igen så länge den varar...det skålar vi för i kväll :-D.

Födelsedagar att fira denna vecka : Lördag, Leffe, Söndag: Birgitta, Tisdag: Molly, Onsdag: André, Söndag: Simone. Grattis på er!


     Ha en bra Helg!!!!     


Av Yvonne - 7 oktober 2011 06:34

  Oktober 2007.

Av Yvonne - 4 oktober 2011 09:40

Tänkte mig en morgonpromenad i dag, hmmmm, får väl bli en förmiddagspromenad. SKA BARA!!!!! Så blir det alltid. För det första så vaknade jag 06,00, pigg!! klev jag upp? Nä. Det var första "ska bara". Sedan ska man bara dricka kaffe, kolla fb och andra sidor, ähh tar lite frukost först, ska bara göra det å det först, och nu sitter jag här. Och jag har massor "det ska jag fixa idag" i huvet. Nä nu jäklar nu SKA jag ut.


                   God Morgon!!!!!       

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards