ysven

Alla inlägg under mars 2011

Av Yvonne - 16 mars 2011 17:26

Ja såna här gånger är det väl en massa känslor igång ;-)

  Å jag var med.....

Av Yvonne - 15 mars 2011 19:06

Vi bestämde i går att idag när jag var ledig och det skulle bli storsol hela dagen DÅ skulle vi vara nere vid sjön. Inget fejande här hemma. Så efter frukost packade vi korv, bröd, kaffe m.m och gick ner. Det blåste som attan där nere!! Men sol var det. Fick sällskap av Lori och B-E efter ett tag. Senare kom familjen Jonsson/Nordqvist som vi bestämt. En brasa och sitta inne i "gapahuken" när solen sken in där, hur bra som helst!!!vi packade oss hemåt vid 15,30 ca, per skoter då...och sedan ett gympass, dusch och middag. Nu är man nöjd.          

Så nu blir de soffan.....                                 .  .

 







Av Yvonne - 13 mars 2011 11:24

Fredag kväll var vi till Tommy och Eva som var här uppe i helgen och ville ha lite sällskap på kvällen. I går kväll var vi till Leffe och Bigitta. Det blev lite skotermek för gubbarna och så spelade vi ett spel som heter "Med andra ord". Till och med jag som inte gillar spel och sånt tyckte det var kul.

  Kristin och Bigittas väninna Lena.

  Meka, meka....

I dag är det en blek sol, ingen ide att försöka sitta ute. Men ändå känns det fel att sitta inne, det är ju skönt ute i alla fall. Inväntar lite "främmande", så nu har jag bakat en havrekladdkaka. Det luktar gott i alla fall.

På eftermiddagen är det dax för lite gym igen då...jaha, å så var den här helgen över. Lite jobb i morgon, ledig tisd. jobb ons. tor. sedan är det helg igen.

Jag har i alla fall bestämt att jag ska söka det där jobbet jag funderade på. Får väl ta och skicka ansökan i morgon. 







Av Yvonne - 13 mars 2011 09:09

  I vått och torrt ;-)

Av Yvonne - 12 mars 2011 16:14

  Moa fyller fyra år idag. Såklart vi åkte ner och grattade. Stugan full med folk.

Familjen Larsson/Sjölund kom strax efter oss, och Thor blev lite blyg när det var så mycket folk.   Stackarn,

men det gick över efter ett tag när han fick leka med "Ellert".

              Väl hemma igen så försvann maken ut på en bärgaskoterutryckning.....så här sitter man nu och väntar på att få äta mat. Och så har jag starka funderingar på att söka ett annat jobb....hmmm...tror att jag nog gör det fast chansen att få det inte är så stor. Men man måste ju försöka.

Tiden jag har på mitt nuvarande räcker inte till att leva på när jag inte får stämpla upp längre. Förstår att dom inte har råd att ge mig mer tid, men jag måste nog tänka på mig själv trots att jag trivs där jag är nu.

NUUUU...blir det mat.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards