ysven

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Yvonne - 26 september 2010 19:22

I morse var det frost ute. Vi vaknade tidigt, långt före väckarklockan. Vi skulle till Birsta och snabbhandla för Eilert skulle åka till Sthlm på eftermiddagen. När klockan var åtta så hade vi till och med ätit pizza till frukost!!!!! Ja men, ähh vi for. När vi kom till S-svall, alldeles för tidigt så tänkte vi att vi åker till Andre och Lisa så vi får se vart dom bor efter flytten. HA, vi fick ringa så Lisa guidade oss fram. Fick lite kaffe där och sedan åkte vi mot Birsta.     Inhandlade extraljus till min bil, en skärmaskin fick jag också. Sedan blev det lite presenter till Matilda och nyingen Vidar. Bl.a så valde Eilert en liten skinnjacka och ett par gubbyxor till Vidar, haha, skitsnyggt, men kanske inte så praktiskt. ;-).  I alla fall så ringde Anders och talade om att vi inte behövde stressa, dom ska inte åka förrän i morgonbitti, skönt.

I helgen har vi också varit hästskötare, då ägarna varit borta. Inga problem, riktigt kul.

På fredagkväll fick jag för mig att vi skulle möblera om i köket. Sagt och gjort. Blev riktigt bra. Sedan åkte vi upp till Stig och So en sväng. Lördag jobbade jag 10,30 till 14,00. Kvällen tillbringade vi hemma ensamma för en gångs skull.

                      Maria och Vidar.

Dom två flaskorna "Elvisvin" har jag fått av Birgitta och Leffe. Jag visste inte att det finns (faktiskt) tre röda och ett vitt vin med Elvis. Ska inhandla dessa två som fattas också.

Så nu är det ny vecka igen, då jag nog måste passa på att putsa alla fönster utvändigt innan det blir för kallt.  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards