ysven

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Yvonne - 18 april 2010 16:18

    Då var dom på väg igen, till Malmö. Fem stycken den här gången, tungjobb nu. Och nu BLIR det två veckor.

Ensamma veckan som var lyckades jag komma igång med promenader och annat. Till och med i helgen, och E och Ricko gick med på kvällarna. Men idag blir det inget.

Annars så har jag solat lite då..passade på i måndags, som tur var. Sen blev det inget mer solarväder precis.

Gården ser ut som en leråker, men i det här blåsvädret som är nu kanske det torkar upp. Massor med snö har försvunnit på en vecka i alla fall.

Sytt nya gardiner till köket och tre längder till bordet..typ långa tabletter. Sedan kunde jag inte komma på nåt mer..det blev liksom för mycket då..så jag gav bort resten av tyget.

        Städade altan gjorde jag också på måndag em, skönt, sedan satt jag där och njöt på kvällen med bok och kaffe.

Den här veckan måste det bli lite pappersjobb...*stön å pust*...annars vete fi..hur det går. Ska vara klart tills dom kommer hem så Anders får fixa dekl....

Nu ska jag bara göra lite mat och slöa.....







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards