ysven

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

En liten tripp

Av Yvonne - 22 mars 2010 20:29

I lördag blev det så att vi åkte till F & C i Ånge, helt oplanerat. Maud och Sven också...helt oplanerat. Men kul var det och lite planering för helgen blev det.

Och natuligtvis tar jag med mig min "lilldator", vi kan ju inte slåss om en...hehe. Så Maud och jag satt och kollade på smycken som Maria F tillverkar, jag hade redan bestämt mig för två armband, då kom det nya bilder och jag såg ett till jag ville ha.

    Eilert och jag tog beslutet att åka till Maria och hämta dom två som inte var sålda, det tredje kommer senare. Vi åkte sålunda på en liten tripp till Alfta idag. Jättekul att få träffa Maria och Micke efter fem år. Sedan blev det ett besök på Dollar och Karlssons i Bollnäs. Lite småkrafs inhandlat...bl.a. en till "marilynaskkopp".

När vi kom hem från Ånge i går så tänkte jag att ute på altan brukar det vara bra täckning på mobilen. Ut med datorn och testar, och jo..det funkar om än långsamt, men inte fööör långsamt. Sedan testade jag i köket...och i vardagsrummet...och det går hur bra som helst. Så nu gör vi som alla andra dårar...sitter vid en varsin dator och kommunicerar, haha.

Nä, resten av veckan är fulltecknad i alla fall, städning och undanplockning av onödiga prylar, testa madrasser och möblera om. Skjutsa till frissa och åka dit själv, laga mat och..och...jävlar va trött jag blev nu.

Vi hörs efter helgen.......







 
 
Maria

Maria

22 mars 2010 22:24

Tack för besöket, det var SÅÅ roligt att ni kom. När värmen kommer på allvar och det blir långa ljumma kvällar ska vi ta en grillning, sippa vin på altanen och prata skit halva natten. ;-) Eller hur?

http://namia.blogg.se

 
yrvädret

yrvädret

23 mars 2010 07:23

Vad du hinner med? ÅH brun är du som en pepparkaka! NU vet jag var vårsolen varit...din lilla tjyv!!! Ha de!

http://msomimaria.bloogplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards