ysven

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Yvonne - 19 april 2009 16:47

Så nu ska man jobba i sex dagar. Långjobb på lördag. Och som det såg ut nu skulle det bli sol och + 15.....jaja, det blir väl fler soldagar.

Igår satt Christine och jag i lähörnet å solade mest hela dagen. F & Ch kom på fredagen..det skulle bara vara dom, men vi fick fler nattgäster, M & S skulle överraska Fredde med ett besök, men dom var på väg till oss..så alla kom hit i stället.


Sedan kom Anders & Zappe, men dom sov i egen stuga.


Så det blev en sen kväll eller tidig morgon..innan alla kom i säng. Jag "råkade" öppna altandörren i sovrummet när jag lade mej, tyckte det var varmt. Det tyckte inte Eilert....(varför stängde han inte?) Han sprang upp på morgonen med skallrande tänder sa Sven...höll på frysa ihjäl. Det var fem minus ute och inte så mycket varmare i sovrummet...hihi.


Så igår då åkte Fredde, Anders och Zappe åtta mil skoter...sen sov Fredde hela kvällen. Christine och jag grillade öring till kvällsmackan.


Eilert fick lite fotvård.


Vi satt på altan och sölade med lite vin.




Det blev en tidigare kväll än fredagen..naturligt nog.


  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards