ysven

Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

Detta Pissande....

Av Yvonne - 26 juli 2009 14:30

..som en liten dam sa för många år sedan. Jag är så jävla less på REGN!!!!!

Igår jobbade jag, och sedan åktejag till S.svall och shoppade. Fiiint väder, varmt. Även på kvällen var det fint här hemma. V kom ner och vi satt på altanen och drack vin och surrade. Liksom fredagen, då K åkte med mej hem och sov över. Vi gick på grillkvällen, som på grund av regnet blev på skogshyddan. Men regnet försvann på eftermiddagen, men då var det för sent att flytta all ner till sjön. Sedan satt vi på altanen och surrade till mitt i natten. Till slut kom jag på att jag måste sova nån timme då jag skulle upp klockan fem.





Så här såg det ut när K och jag gick hem från "hyddan".

Idag tänkte jag få klippa gräset, med det går ju inte. Det blir stryka kläder i stället. Tvättar gör jag också, men det får hänga inne....inte kul men nödvändigt

E är i Oslo och jobbar, fint väder hade dom, brände ryggarna i solen i frdags. Till nästa helg ska dom komma hem, och då blir det "boan" och trisskrap. (och jag vet vad det blir till efterrätt).

Jag hoppas att det har regnat färdig då för jag har en veckas semester sedan.

Till MariaG, Maria,Malin och andra med bloggagratis ; JAG KAN INTE KOMMENTERA tyvärr, om ni undrar. Det har varit så länge nu, gillar inte det. Det har hänt förut, men rättat till sej självt.  

Du hade gjort fina tårtor i alla fall, M. Och välkommen hem.

Nu ska jag (faktiskt) ta och laga lite mat (!!).

  










 
 
Ingen bild

Maria

26 juli 2009 20:44

Tack, tack! Skumt att du inte har kunnat kommenterat, men så kan det gå. Vi får hoppas vi får lite sol här hemma snart igen.. på resan var det sol hela tiden förutom en dag.

 
Eva

Eva

27 juli 2009 19:05

Hej Yvonne! Jag har kommit på vad det är som är felet! Man måste skrolla ner sidan när man tryckt på "Kommentar" då dyker den lilla fina rutan upp som gubben i lådan... =D

http://www.luckan.bloggspace.se

 
Ingen bild

Ysven

27 juli 2009 19:54

OK, Tack så mycket för upplysningen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards