ysven

Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Och åska blev det.

Av Yvonne - 24 juni 2008 18:52

Och icke godkänd bil blev det. Tre fel går att fixa..det fjärde är lite värre, dyrt alltså.

Nuuu...är det blåååååsigt!!!! Nåt så in i...., men inte så kallt och solen skiner. E har klippt lite gräs ikväll, och jag tvättar och hänger ut det, och tar in det när jag hänger nästa tvätt. Fördelen med blåsten.

Om en timme ska E på ett möte och jag ska titta på Allsången, och SEN..börjar min sommarserie Morden i Midsommer. Så det blir sena tisdagkvällar, men det får väl gå. Till helgen ska vi nog rymma..för då blir huset fullt av folk som ska festa på Hyddan. Så vi lånar nog ett av husen som blir tomt, och åker dit och myser istället..(hihi). Ånge eller Fränsta..det är frågan. Nu är kaffet klart, Ha´De´.

 
 
Ingen bild

största sonen

24 juni 2008 22:20

jo men.. varför tvättar du gräset å hänger ut det sedan . jag förstår liksom inte. är det någon naggen special eller?

 
Ingen bild

Fru Y

25 juni 2008 22:15

Men....jag tvättar KLÄDER !!!!!

 
Eva

Eva

28 juni 2008 21:09

Inte bara en... utan två!
Rusta är ett välutrustat företag... 34 kr/st. Jag är så nöjd så! Kom in och få en kopp kaffe nån gång...!

http://wwww.luckan.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards