ysven

Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Vita syrener.

Av Yvonne - 8 juni 2008 09:39

I går morse åkte vi till Ånge för att hämta däck till E:s Golf. Jag plockade en bukett vita syrener hos F & CH. Jag vill ha såna själv, måste köpa!!!!

Lämpligt väder i alla fall, vi kunde klippa gräs och röja...så det blir fint till midsommar. Putsa fönster kan jag nog också göra snart, det är inte så mycket pollen nu. Ifjol blev fönstren alldeles gula sen jag putsat dom.

OCH, (kors i taket), vi var ut å gick med hundarna på kvällen!!!! I och för sig så har det varit för varmt förut, men i alla fall. Dom blev glada för att få komma ut, men nöjda och törstiga sedan, till och med Hjalle som inte brukar vilja gå in i buren om han har fått gå för lite. Då hoppar han upp och håller fast mej  runt midjan (ha ha, om man hade nån..) å vägrar släppa...måste ha hjälp att komma loss.

Sedan satt vi för oss själva på altanen och spelade skivor och drack vin å öl till klockan 00 ca, ja, vissa sov nog där ute..hihi.

Idag ska vi inte åka nånstans. Det blir mera gräsklippning och bilvård, så det är bara att sätta igång...............

 
 
Eva

Eva

8 juni 2008 21:30

Du har överlevt, du med? Nog har det varit hett så det förslår! Vilken fin bild på syrenen! Det där med att putsa fönster måste jag också försöka göra nåt åt, men jag vill inte!!!!

http://www.luckan.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:48

  Katten Jansson, även kallad Snokobert, Galne Gunnar, m.m. Äter kalaspuffar å mjölk, pannkaka, delar en tallrik spagetti å köttfärssås med hunden...förutom kattmat då. ;-) ACE   KRUT   ERNST                          ...

Av Yvonne - 17 januari 2018 15:15

  Började skottan snö klockan 10,00, och nu är klockan 15,18. SNÖVINTER alltså. Eilert är ute än. Mitt beslut att ta pension och inte jävlas en vinter till var nog rätt. Jag får sova hur länge jag vill, behöver inte gå upp kl. 04,00. Ingen stress, d...

Av Yvonne - 6 januari 2017 12:11

Konstigt att jag klickade in här exakt ett år efter förra inlägget. Blir nog inte fler än en gång om år. Och inte har jag några decemberbilder heller....så det får bli diverse höstbilder.     Äntligen en läshörna blev det.           ...

Av Yvonne - 6 januari 2016 15:11

Så var det ett nytt år. Idag är det minus 20 grader här, och i morgon börjar jobb igen. jaja bara att gilla läget      Bilder från december då.   mycket snö var det ;-).     HALT var det!!!!!         Mycke kött fick vi i alla fa...

Av Yvonne - 10 november 2015 13:07


Fyra månader sen sist, och den senaste månaden utan internet hemma. Uppgraderingen till 4G har bara krånglat för oss. Därför sitter jag nu på jobbet å bloggar. Måste ta med datorn hit för att kunna fixa med räkningar å annat som ska göras i tid. N...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards