ysven

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Yvonne - 10 maj 2011 09:18

Ja då har det gått en helg igen. Vi har väl mest varit ute. Det blev lite elda skrot den här helgen med. Och gemensamma middagar. Torsdagkväll bakade jag en massa, fredag åkte vi och handlade, tänkte fortsätta baka då, i det dåliga vädret, men det blev bara pizzatillverkning för sedan sken det upp ute. Vi satte oss ute och tog ett glas vin. Sedan kom B och L och gjorde oss sällskap på atan. lördag var vi ute , och på kvällen åt alla middag här. Söndagen var riktigt varm...man blev lat. Men vi tog en promenad till sjön med hundarna igen...samma som fredag å lördag. Fikade och åt middag hos B och L.

Senare på kvällen gick vi en långpromenad och letade reda på gamla badplatsen på Naggen. Genom skog och myr kom vi till slut rätt. Dennis och Kristin badade...klockan var väl runt 21,00.

                        En lång skön promenad.

Så blev det måndag igen...Eilert for på jobb och jag jobbade. VARMT var det i går, jag blev så slö när jag kom hem. Hade som vanligt tänkt en massa jag skulle göra, men det blev en tupplur på altan. Jag hade också glömt mobilen när jag åkte och jobbade, och såg att AF hade ringt. Nu har man lite bryderier......men jag har nån vecka att fundera och bestämma hur jag ska göra. Första helgen i Juni ska jag jobba på Ålsta i alla fall.

På kvällen tog Birgitta och jag en tur med Eskil till sjön, och sedan en rask promenad med stavarna. Sedan var det dax för "Himmelblå".

Nu ska jag nog ut i solen på min lediga dag, det verkar bli sämre med sol till helgen....tyvärr.  







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards