ysven

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Yvonne - 28 januari 2011 15:43

Jag får väl göra ett vanligt inlägg då, Maria ;-)

Ledig fredagar nu, det är inte dumt. Jag skulle städa och betala räkningar i dag. Blev smått stressad i morse då inte pengarna kommit in....men det ordnade sig, dom kom till slut. Så nu är allt betalt och i morgon åker vi till Birsta för lite handlande av saker som behövs. Bland annat ska vi båda ha nya glasögon. Det behövs verkligen. Eilert lyckades till och med bryta sönder sina i förrgår.

Och så en laddning med ljus, kolla om mina favoritmuggar och tallrikar finns, lite panel till hallen, en toalettstol, m.m.m Vi får väl se vad vi kommer hem med.

Ja, städningen blev det väl inte så bevänt med, mest lite dammsugning, det får räcka. Tvättat tre maskiner, sedan finns inte torkplats.....då kan man längta till våren så man kan hänga ute.

Ja, också har jag fått undan den där pappershögen som har irriterat mig. Nu är det snart ordning på torpet....

Kanske det blir en promenad med hundarna på kvällskvisten...eller nu snart.


                                                  
 







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards