ysven

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Yvonne - 2 mars 2009 20:44

mmmm, fick en kommentar att jag inte skrivit på en vecka, så... jag skrotar väl ihop nåt ikväll då. Ibland blir det bara för mycket....orkar inte ens slå på datorn på kvällen. Så, idag har vi haft en sån där dag på jobbet då vi har suttit med planering, ätit på Bykrogen , och haft lite data på em.

När jag kom hem ...blev jag LITE förgrymmad!!! INGET hade hänt inomhus, trots att maken varit hemma! NÄÄE, den förbannade snön var väl viktigare att få bort.....hos andra än oss. Mooorr....inte ens diskmaskinen var urplockad. SÅÅÅ, det var väldigt tyst när vi åt middagen som JAG lagade när JAG KOM HEM!!!!!. Är det nån som känner igen sig?

Lugn...människa...lugn...du är ledig nu sen i...wow...hela fem dagar, och ska få åka till STADEN på onsdag. Måste nog köpa ny tvättmaskin och ny micro, för dom äro trasiga.-.(money, money, money). Så ska vi kolla på en bil....behöver en annan, bättre.(money, money, money) MammaMia.

Behöver VÄLDIGT MYCKET VIN.!

eller nåt annat som kan lugna nerverna!!

  










Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards