ysven

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Yvonne - 16 januari 2009 17:58

Jaaa, det kan bli så ibland...(eller hur Lisa?). Jag har jobbat, det har gått bra, man är inne i det vanliga igen. Veckan har gått fort. Det är kallt nu, ojojoj ,-12,3 grader. Ja, jag VET, jag var där nere idag...-29 på jobbet, jag som tyckte det var kallt med - 16 när jag åkte hemifrån. Inte konstigt att det aldrig blev nån värme i bilen. Eilert har varit hemma sen 22 dec, men till veckan bär det av igen..nytt jobb, nya rutiner. Umeå, curlingbanor.

Vad ska jag hitta på i helgen då? Jag vet i alla fall vad jag INTE ska göra...städa och laga mat!! Vi är bortbjudna i morgon till en hemtillbakatillnaggenbo. Kul att folk flyttar hem igen. Borde ha med nån välkomstpresent, men VAD? när börsen är tom å så vidare. Får väl hitta på nåt i morgon...maken ska ju ner på löta å sköpa snus, haha. Och hans sambo, ( ja Stigs alltså) är en damfrisörska från Thailand..de ni, det kan bli spännande för jag tänker anlita henne framöver. Hon kan få slantarna i stället för frissorna i Fränsta. Nä, nu ska jag köra en tvätt...men jag ska INTE STÄDA!     







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards