ysven

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Yvonne - 26 augusti 2008 20:18

Oj vilken vecka..kommer inte hem förrän vid sju-halv åtta på kvällarna. Så jag hinner inte med så mycket bloggande. Trött blir man , men det är kul att det är mycket elever i år.

I dag har jag i alla fall varit på mammografi, och sedan till Siwan å hjälpt henne med datorn, så det var därför det blev sent, men skulle haft kväll eg.

Kattungarna har får ju vara ensamma så länge, men på fredag är Eilert hemma i alla fall, dom kör 11-timmars den här veckan.

Kan meddela att Wilda gör skäl för namnet!!! Och att det går bra med dom stora kattorna.

Jag handlade lite i Ånge innan jag for till S, och kunde inte låta bli att slinka in på Jiges. Men herregud!!..varför går man in i en provhytt!!! För att bli på dåligt humör????

Köpte i alla fall en...hmmm? tunika eller nåt, ser ut som en städrock...ska visst vara modern.

I morgon ska jag och Fru U på alkoholutbildning!!! Jojo. Vi får väl se vad vi lär oss.

Ok, nu ska jag maila till Fru S...så hon får träna lite. Bye.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards