ysven

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Yvonne - 16 juli 2008 20:21

JAA, just de´. Varenda em. och kväll ser det ut så här...åskmoln!!! Man törs ju inte ha datorn inkopplad, och ute kan man inte vara,..sol tre minuter..regn en kvart!! OCH:: hur kan man glömma köpa LÖK!! Man kan ju inte laga nån mat när det inte finns LÖK!!

I alla fall så får det bli lökfri mat ett tag till, för jag tänker inte åka och handla förrän på lördag och då blir det STADEN.

Jaja, men nåt positivt med dagen var ju att min vän Fru M.G från Jamtlandia har fått (äntligen) internet hemma, så man kan snacka med henne på msn bl.a Och Fr CH. har fått antennen så hennes int. fungerar igen (äntligen). Nu ska jag beställa nya mobiltelefoner.   







Av Yvonne - 16 juli 2008 08:45

...på semestern. Och vad har jag gjort?? Jo, första dagen blev det städning och fönsterputsning, och gräsklippning i två timmar. Tänkte fortsätta igår, en orken tog slut då jag var uppe till 02:00 på måndagnatt. Ja, Herr E kom hem från jobbet kl 01,45. Jag har lyckats se två långfilmer (!!) den här veckan och båda slutade vid 00.45 Man blir trött av semester.

Kanske att jag ska ta och tvätta bil idag....eller?...gå ut å gå...eller?..göra som igår, gå upp å lägga mej på vinden å sova middag. Vi får väl se, nu ska jag dricka kaffe!!    







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards