ysven

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Yvonne - 23 augusti 2013 15:19

Jo, den här veckan har jag undvikit potatis, ris, pasta m.m Nån macka har väl slunkit ner...mest hård. Jag har testat förut, så jag vet att jag mår bättre och blir piggare av att skippa kolhydrater. Så vad är problemet??? VA??VA???

Jo, det är ju så gott...och vissa maträtter går det inte att skippa. Men, det är ju skönt att må bra med. När jag är ensam hemma är det enklare såklart, men E vill ju ha vanlig husmanskost....vad är problemet igen?? LCHF är ju vanlig husmanskost...egentligen. Jaja, på´t igen!

Herr Resande kommer hem sent i kväll/natt. Men tydligen skulle F och CH komma i helgen också, fick jag veta på em. Det närmar sig jakten.

 

Själv ska jag nog jaga den här i helgen....bort bort ska den fast den sitter på utsidan. Men jag tänkte nämligen putsa fönstret.

 

Blåbärsmuffins bakade jag i går kväll.....får nog göra fler. Å Nej...jag ska inte ha nån!!

          Go´Midda.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards