ysven

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Yvonne - 12 maj 2013 08:27

Så var det sista dagen på min fyradagarsledighet......och Söndag. En hel massa skulle jag göra, och en del blev det gjort. Tyvärr tog orken..eller lusten..slut i går. Eller om det var vädret som gjorde det. Blåsigt och mest mulet, en del regn och en del sol. Men torsdag, då fejade jag på till halv tolv på natta. Jag skulle baka, men hamnade i tvättstugan i röran där. till slut var där fint å storstädat...men röran hade hamnat i köket i stället.

            Så det var bara att fortsätta där då. Fredag skulle jag åka och handla, men först måste jag få ett däck fixat på lånebilen...pyspunka.

Det fixade Stig på morgonen, och sen blev det till att handla hundmat i johannisberg, lite mat å vin i ånge, och hämta grejer i Chryslern i östavall.

Idag blir det till att plocka iordning för deklaratiner som Anders måste fixa till veckan.

Solen skiner idag..än så länge, hoppas det fortsätter. Baka får jag väl göra till veckan då...eller ikväll.

                                                  
                                                  
                God Morgon.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards