ysven

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Yvonne - 17 februari 2013 10:25

Efter första jobbveckan så är man tydligen trött. Kliver ju upp klockan fyra varje morgon. Men det rättar väl till sig.

I går morse gick vi ut på en promenad med hundarna i solskenet. Sedan blev det lite städning och melodikrysset.

Och efter det så blev det första solardagen. Lite kyligt, men skönt att sitta i solen nån timme, det var ju ett tag sedan. Fick ju lite sällskap också efter ett tag.       

                                                  
                                        Någon tippade ut mitt glas ;-)


       

Ace fick vara lös ute hela dagen, det går hur bra som helst. Hoppas vi kan fortsätta med det.

Men trots att vi lagt oss före nio på kvällarna hela veckan...även i går...så är det en trötterslödag i dag. Måste nog sova middag om man ska orka se Johan Falk ikväll.

Första veckan på jobbet har gått bra, jobbade ensam torsdag / fredag då Siv hade semester. Nu är det 1½ vecka ilag, sedan är jag själv och får fixa mina egna rutiner, det jag tycker fungerar bäst för mig. Det finns inga måsten, utan jag bestämmer hur jag vill lägga upp jobbet. Arbetstiden är satt till 6,00 - 15,00. Men jag kommer köra halv sex till två, med bara en ½timmes lunch. Ser ingen anledning till att ha en timme, går hellre hem tidigare. Så det kommer nog bli bra   Ett varierande jobb där jag sköter mig själv.

Så nu tror jag att jag ska parkera i soffan ett tag igen.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards