ysven

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Yvonne - 4 september 2012 12:53

Jo!! En hel del borde jag göra en sån här regnig dag.......men det kommer väl en dag i morgon med. I dag är tydligen en latdag.

I helgen var vi ut i skogen i alla fall. Både lördag och söndag. På lördag efter skogen tog vi en promenad med hundarna i regnet också. Så motion fick man då. På kvällen var det ju Lyskväll här, men samtidigt ville vi ju se Stiftelsen på tv. Så när vi gick fram till "Hyddan" så var det hela över, folk hade börjat försvinna hemåt redan vi åttatiden. Jaja, inget att göra åt, å förresten så. . . hur fint är det med machaller efter vägen när det är ljust ute????

 


                   

 


 På lördagkväll öppnade vi ett gott vin. Jo, jag har varit lite snål med det, men jag har fler ;-)

 


I går la jag ut kaminen på en säljsida. Snabbt svar, och de skulle hämta på kvällen. Tyvärr fanns inget släp ledigt då...ok, då skulle dom komma ikväll. Tyvärr...igen.. så hade paret som skulle få den kollat, och den fick inte plats. Skit å!!! så den är kvar och tar plats här. Provar igen och ser om nån behöver lite värme i vinter.

Till veckan börjar jakten här, så det blir ingen ensamvecka då. Och på lördag ska vi till birsta. Synkoll och beställning av linser + lite shopping. Det börjar bli dax att fylla på ljusförrådet m.m


 

Har beställt. . . .och har jag tur så får jag det. Fanns inte hur många som helst.

Nä, får väl gå ut å kolla om det finns nåt kul i postlådan.    Godagens.



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards