ysven

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Yvonne - 31 augusti 2012 10:35

Inte för att det inte har funnits varken tid eller nåt att skriva om, men det blir väl bloggtorka ändå. Så nu blir det lite text å mycke bilder för att sammanfatta senaste veckorna.

Eilert var ju borta på jobb i två veckor utan att komma hem på helgen.....kamera hade han med sig, men så väldigt många bilder blev det inte. Väder hade dom, typ +30 i skuggan, kom hem som en pepparkaka.

        Några av bilderna han åstadkom, tror det är från Hässleholm.


Den första veckan var Malin och barnen här. Kul med sällskap, och vi hade mycket stök för oss både ute och inne. Och finväder hade vi.

                        Malin och jag satt på altan varje kväll med tända ljus och delade en flaska vin. En kväll letade vi upp några nya kameror på telefonerna som vi testade.

                           

Så förra helgen kom då E hem, och vi hade Fredde Christine Josefin Daniel och Mattias här fredag till söndag. Dom sov dock inte här utan i stugan på berget.

På lördagkväll blev vi bjudna till Tommy och Eva på surströmming. Fredde å gänget var i Ottertjärn å fiskade. Det blev dock en olycka när dom skulle gå hem i mörkret, fredde snubblade och skar upp handen på fiskeröken. Det blev ambulans till sjukhuset. Tack Eva, Tommy, Lori och Bert-Evert för hjälpen mitt i natten.

                 

I dag är det sista dagen på min sk. semester, så vi får väl se vad som häder sedan. I går var jag på två infomöten från AF. Inget som intresserade mig, ev det som hette Taktik då.


Eilert kom hem i gårkväll och är nu ute i skogen för att ställa i ordning älgpassen. Det kom ju av sig förra helgen, och även att han åkte iväg på söndag em.

Så, nu har jag varit "duktig" å bloggat lite, nu har solen kommit fram..jag ska hänga tvätt och sedan gå ut å gå.       Goddagens!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards