ysven

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Yvonne - 8 augusti 2012 23:57

                            Kalas för fröken Embla.


En nöjd sådan tror jag. Och på lördag blir det nog en liten fortsättning, då fina Lisa med gossar kommer på fredag och fina Malin med familj på lördag.

Själv så har jag hamnat i det tillstånd som jag hade när jag jobbade "på riktigt" och fick semester. . . nu har jag "semester" från af, och är uppe halva natten som jag brukar när det är semester.

Så de kan bli. . . . . tyst å lugnt å skönt är det i alla fall.

Men säger väl God Natt ändå. . .     


Av Yvonne - 8 augusti 2012 11:03

Startade med sovmorgon, verkade som det behövdes efter gårdagen. När Stig kom för att fixa ljuddämparen på bilen satt jag fortfarande i morgonrock med håret på ända. Men sånt bryr vi oss inte om här på byn ;-). Sedan blev det dusch, hår, ögon och nagelfix. Kaffe å kaffe å kaffe.. Hade tänkt städa altanen idag, men det får nog bli i morgon i stället. . . .jag har ju tid!

Snart åker jag neröver för lite shopping innan det blir 9-årskalas på kvällssidan.

Grattis EMBLA på födelsedagen.

 

 

I kväll när jag kommer hem blir det till att fortsätta med skafferidörren uppe på vinden medan det är tillräckligt ljust. Första strykningen med andra färgen. Spännande, hoppas det blir bra.

GodDagens. . . .

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards