ysven

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Yvonne - 6 augusti 2012 06:14

Då har jag avverkat mina sex veckor på min före detta arbetsplats, mitt vanliga sommarjobb nu för tiden. Som vanligt har det gått bra och fort. Förra sommaren blev det bara tre veckor då jag hade ett annat jobb också. Men under dom tre veckorna fick jag sju punkteringar......inte en enda i år. Så vägen har väl blivit något bättre då.

 

I dag ska jag upp till AF och bli inskriven i programmet igen, och jag ska börja med fyra veckors semester. Och på eftermiddan får jag väl tillbaka min bil som har varit på utflykt till Stockholm i helgen. Nästa måndag ska den lämnas in och få en ny stötfångare. . . äntligen!!

På onsdag blir det kalas på Ljunga, Embla blir NIO år!! Och till helgen är det sommarsamling för jägarna, snart älgjakt och höst tydligen.  Så då är det väl dax att ta en tredje köpp kaffe å klä sig, GodMorgon.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards