ysven

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Yvonne - 15 juni 2012 07:49

15 Juni i dag, sommarlov för alla barn, semester för arbetande folk, jaja, hur det än är med vädret så är det väl sommar men inte är det så man vill vara ute så mycket. Själv ska jag börja jobba om en dryg vecka, och E han jobbar ju för fullt redan, och kommer inte ens hem i helgen.


 


        Om en vecka är det Midsommarafton. Vi ska på 50-årskalas, så då var det inga problem med..."vad ska vi göra i midsommar". Vi brukar i och för sig inte ha såna problem vid storhelger, kan lika gärna sitta hemma för oss själva. Helg som helg.


Mitt ben börjar uppföra sig normalt, och om fem dagar åker långstödstrumpan av. Tur att man slipper ha den på kalas, hur skulle man ha piffat till den tro??  


I måndags blev jag trött på att inte göra nåt så jag tog och storstädade altan. Jag LYFTE INTE tungt som jag inte får göra än, men jag drog möbler över golvet. Lite ont fick jag , men då vilade jag ett tag.   

På onsdag var det miroidax igen. Men vi (som är kvar) fick en glad överraskning....det var sista dagen vi behövde åka dit, fick lite hemuppgifter, vi ska ju i alla fall börja jobba efter mids. SKÖÖÖNT!!

 


      Det går i alla fall att sitta på altan på kvällarna, så där sitter jag och läser med tända ljus och lite radio. . . å kanske ett glas rött eller portvin ibland. . . riktigt mysigt. . .för en sån här ensamvarg som jag. Jag lider inte av att vara för mig själv, och som tur är. . är herr E likadan.   


Faktiskt så skiner solen i dag  man kan ju undra hur länge då...hahah. Jag tänker nog ta en tur neröver i alla fall. . . kanske. . jag kan ändra mig å. . . får se. Men NU, ska jag ha frukost.


GOD MORGON


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards