ysven

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Yvonne - 28 maj 2012 13:48

Med promenerandet blev det inte så mycket resten av veckan. 2½ timme på måndag och en dryg timme på tisag. Sedan kom det en massa emellan på onsdag och torsdag, dessutom ohyggligt varmt och skönt. Nja, birgitta och jag gick en kortare sväng på fredagen. Eilert ombesiktade bilen (de gick bra ;-)). Senare på kvällen åkte vi till Ånge (igen då för E) på kulturnatten för att lyssna när Fredde spelade. När det var klart åkte vi hem och satte oss på altan.

            Morgonkaffe    .....i solen    

Lördagen började lite kyligare, men sedan var det perfekt väder resten av helgen. . . om man gillar sol och 25+. . . å de gör man. Henrik kom med barnen på em, och sedan anlände hans dejt och dom åkte hem till honom. Så vi har haft en barnhelg.

                   

På söndagen hämtades dom vid fyratiden. Och vi gick till Robbans en stund.

 

Nu är det ju måndag och betalaräkningardax, så det har jag väl sysselsatt mig med. I morse sedan Eilert åkt vi femtiden fick jag nöjet att ringa och väcka Birgitta vid denna okristliga tidpunkt.. . . haha. Jo men det var så att Eskil (häst) sprang fram och tillbaka och gnäggade hela tiden, och Lizzi såg jag inte till. Hon hade lyckats komma ur hagen och kom inte tillbaka så då blev ju Eskil frusterad. Så damerna Nordqvist fick hoppa i kläderna klockan fem och komma hit och hämta häst å laga stängsel i snålblåsten. I alla fall så ska jag nog ta en promenad på kvällskvisten i dag, och så får det nog bli resten av veckan sen.          Go´Midda.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards