ysven

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Yvonne - 24 mars 2012 14:58

Fota en dag i Mars. Nu har jag gjort det, och det råkade bli en fredag med städning och sånt. Nu vet jag bara inte hur man får in bilderna på sidan utan att behöva ta dom en och en.

Snön smälter med fart i år...yeeees..hoppas det är snöfritt till påsk.

I onsdags var vi barnvakt, å vilka lättsamma barn att ha hand om, så kul.


                  Snälla glada Barn.


  ACDC vinet hämtade jag på torsdag, och sedan till Fränsta för att hämta ett paket med nya gardiner.         

                                 DAG              Kväll                   och i köket.


Sovrummet fick också nya, och två andra ligger och väntar i garderoben....... 


Så i går hade vi en sen vin och finnekväll med L & B.

           

Till middag i går blev det lasagne, det var längesedan. Jag piffade till köttfärssåsen med lite hackad chili, och i stället för vatten blev det vitt vin och sherry....det blev jättegott. Sedan gjorde jag en paj med grönsaker och skinka till kvällen, och en avocadoröra till.

    I dag har vi tagit en lång promenad med hundar och L & B. Nu får (blir) det nog en lugn fortsättning på dagen och kvällen. Dessutom ska ju klockan ställas fram innan vi lägger oss.....tidig kväll...hehe ;-)


 

Kvällshimlen i går.


                                                  
           Goderafton!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards