ysven

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Yvonne - 24 februari 2012 17:41

Och det var sista veckan, eller hela veckan, på Miroi. Vi gick och åt lunch tilsammans alla i dag. Annars har vi nog inte gjort så mycket vettigt och vi åkte hem vid halv två. Så då hann man med en lång promenad med hundarna medan solen sken också. Det är ju ett alldeles förträffligt väder, och det verkar fortsätta.

      Den här veckan har vi även sålt volvon och fått lite extra pengar. Så nu är vi av med båda bilarna vi inte skulle ha kvar.

Förra helgen kom Sven och Maud på lördagen efter ett impulssnack på fb. Kul. Så i morgon åker vi till Järvsö...samma impulssnack.

Jag lyckades även baka lite i onsdags, både semlor och baugetter, duktigt..hahaha.

          Så har jag beställt Per Morbergs röda vin. En låda med sex flaskor eftersom det inte går att köpa bara en än, så vi får väl hoppas det är gott   Nu ska jag öppna den sista flaskan jag har hemma avett annat oprövat vin....men i morgon blir det nya flaskor...eller box..i Ljusdal.

 


  Köpte förresten en annan sorts saltsill i veckan och stekte, stora fina fileér. Det var gott.


Nä nu får det bli gomidda, nu är middan klar. Hoppas att traktorförarn anländer snart då, annars blir det vatten å brö för han.   


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards