ysven

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Yvonne - 18 januari 2012 07:24

Idag skulle jag vara ledig, eller "jobbat hemma" som vi ska göra på onsdagar i programmet. Men i går kväll ringde Mary och frågade om jag kunde jobba i 1½ vecka då det hänt saker så en person måste vara ledig. Klart man jobbar då. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa till Miroi och tala om att jag inte kommer på ett tag.

Så nu får vi försöka åka ner till Maria till helgen i stället med lite saker hon behöver. Hon hade ju magsjuka i går så det blev nog bättre så här ändå. . . . . sånt vill man inte bli smittad av.

Och den där träningen som jag tänkt skulle komma igång igen på onsdagr nu, då både Birgitta och jag är lediga dom dagarna, den får vänta två veckor till. Inte sjutton går jag dit när jag kommer hem vid 19,00. . . . nä, då blir det middag och soffan misstänker jag ;-)


                                                  
                               Morrn Morrn


  Tro om man skulle ta å göra sig en macka medan man väntar. . .   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards