ysven

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Yvonne - 12 januari 2012 18:17

Så kom då dagen när jag skulle börja ett "program". Det började med att när jag skulle fara så upptäckte vi att registreringsskylten bak var borta. Den måste ha lossnat ......eller blivit stulen(?) i går när E hade bilen. Efterlyste den på fb (ett infall), och det var bra, för där har jag en polisvän som talade om att jag skulle polisanmäla saken. Han skickade en länk och jag gjorde anmälan enkelt å grejt. Tack Leif H.

Har ju även beställt en ny skylt.

Detta program med MirOi ska till att börja med i sex veckor vara i Ånge 08,30 - 15,30. varje dag. Sedan blir det inte varje dag. Reseersättning från AF får jag.

Den envisa förkylningen fortsätter. Det går upp och ner. I går tog jag en lång promenad, och det var skönt. Men lik förbannat var jag trött, ont i huvud, rygg, m.m på kvällen. Då hämtade jag min spikmatta och låg på den nästan en timme. Likadant nu på em. Dom får säga vad dom vill om dom där mattorna, men jag blir piggare och värken försvinner. . . . åtminstone till nästa dag. Så jag fortsätter att spika mig.

Så på måndag börjar jag alltså att vara oanträffbar på dagarna ;-), kanske inte blir så dumt ett tag.

Nu ska jag nog besöka soffan en stund igen.      Höres

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards