ysven

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Yvonne - 9 januari 2012 11:29

I går skulle jag plocka bort julen, blogga, och en massa annat. MEEEN, jo jag började plocka bort julsakerna efter den lyxiga frukosten......

 

...men sedan tog orken slut. Det går upp och ned med den envisa förkylningen eller vad det är. Trött, ont i huvudet, hosta fläckvis, segsnor å ont i magen. Men nu är det slut på frosseriet och latandet.

Nu är det mesta av julen nedpackat i alla lådor jag köpte, det måste bli fler såna, dom behövs till mycket. Men i alla fall så får det vara jul ute på altanen tills det blir lite varmare. Så här kallt har vi nog inte haft på hela vintern hittills, - 15.Visst, solen skiner och det är vackert ute. . . . . men jag håller mig nog inne med mitt stök i alla fall.

      Shopping och fika i Lördags. Ny telefon till E när den gamla höll på att lägga av.

    Mycket bra ide det här med lådorna. Nu blir det lätt till jul när allt ska fram.

 

Thor dekorerade Eilert vid julgransplundringen ;-)

Nu ska jag nog fortsätta med det påbörjade. . . . det är ju inte bara att plocka bort saker, en massa annat ska fram igen. Go´Förmiddag.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards