ysven

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Yvonne - 5 januari 2012 20:52

Uppe först av alla, kokar kaffe. Embla kommer upp efter ett tag, sedan Eilert och sedan Thor.

Till fika ville dom ha oboy, macka, fil och flingor...efter att ha varit uppe en kvart!!

Förmiddagen blev det byte av sängkläder, dammsugning, disk, ett par maskiner tvätt m.m

Eilert var som vanligt ute och skottade snö......hahaha, konstigt. Han drog upp till Stig med traktorn.....och blev kvar där.

Efter lite tv-tittande så gick barnen ut i snön, jag med sedan allt innestök var klart. Vi tog en promenad upp till "bonn". När jag gick hem för att fixa lunch så hade jag tre barn med mig.

Det blev korv å bröd, lite lek inne nån timme innan dom gick ut igen. Även herr E (som kommit hem) gick ut......och ute var dom, i timmar!!

Vi bjöd i alla fall Stig och Kamille på middag, kycklig, pot.gratäng, chicken nuggets, enchiladas, sallad. Det blev sen middag, men vad gör det..

Klockan 20,00 skulle det skypas till föräldrar igen och säga gonatt. Tänkte att det skulle funka med "stordatorn"....men ljudet funkade inte. Konstigt för det gjorde det sist jag använde den.

Nyduschade barn, en i sängen och en på golvet framför tv;n. . . . Eilert drog till Leffe för att meka skoter.

Så är den här trettondagsaftonen här. I morgon slänger vi ut granen. GO`KVÄLL.

                       

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards