ysven

Alla inlägg under november 2011

Av Yvonne - 11 november 2011 14:23

       2011-11-11  Kl: 11-11


 


Tvättade jag bilar och Eilert mekar pickup.

Av Yvonne - 10 november 2011 18:25

Och vad gör jag ? I dag hade jag fredag halva dan...men det är ju torsdag. När bloggade jag sist, förutom fredagsbilden då ?

I alla fall så hade vi mycket folk här hela helgen, kul kul. På söndag åkte alla, och även Eilert. Det blev tomt å tyst..........och det var STÖKIGT. Jag och stökigt går inte ihop, + att jag i flera veckor irriterat mig på möbleringen i v-rummet. Vad gör en ensam dam då då!? Jo, börjar ommöblering och storstädning.

 Det tog söndag em till onsdag kväll, med lite sömn emellan på nätterna liksom. Träningsvärk dag två, totalt slut onsdagkväll. Då kom även maken hem, eller dvs jag fick åka och hämta hem honom i Finnsjöbackarna då bensinen tog slut i pickupen.

Så i morse blev det att tanka en dunk och hämta hem bilen. Sedan iväg till Ånge då jag var kallad till en Jobb och utbildningsmässa.........sååå tråååkigt. Ja, det fanns ju inget intressant där.

Sedan åkte vi via Fränsta hem. Då passade jag på att liksom slinka in på Järnia för att kolla på en grej jag ville ha....å den passade på att slinka med hem. Liksom en belöning då för mitt slit..hahaha. Nä, den passar precis där jag hade tänkt mig. Ja, det var den här veckan så långt, i morgon fredag igen. Lite bilder då från helgen och förra helgen då.....eller...har jag redan...nä. André och Simone var ju här då.


 


                          Ja, just det...har varit på nya Dollar§tore i Bydalen, två gånger, förra veckan.

NÄ, nu blir det soffan å ett glas Rött.                   GO Kväll

Av Yvonne - 4 november 2011 09:33

 


Trevlig Allhelgonahelg.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards