ysven

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Yvonne - 12 september 2011 08:31

Och jag sitter och "vaknar" vid datorn som jag brukar göra varje morgon. Efter två, tre koppar kaffe och lite gluttande på den här apparaten brukar jag vakna. Förr löste man korsord medan man vaknade.  

"Gubbarna" är ute i skogen sen några timmar. I år har vi bara Fredde och hundarna boende här på jakten, frun jobbar så det är en människa och fyra kattor mindre..... 

Har min lediga dag i dag, brukar vara tisdag men det blev lite ändring den här veckan.

Senaste veckan har jag bakat och lagat mat så frysarna är fulla. Förutom allt kött, bär och annat som man "måste" ha hemma när det är långt till affär´n. SÅ vi skulle behöva en till frys!!!!! Box helst, och billig!

                    Haha..lite gamla bilder, jakt 2009.

Vi får väl se om det blir lite nya bilder nå tag. Jag följer nog med nån helg........om det är bra väder.  Goddagens.........

















i

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards