ysven

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Yvonne - 10 september 2011 19:42

..Men det tar ett tag för en gammal kärring ;-)

Eftersom det är jakt till veckan, och maken har en ny Garmin.....som han ska lära sig...så har en hel del tid gått till denna manick. Speciellt idag.

Emellanåt så har vi (faktiskt fick jag hjälp idag) tvättat bil, och plockat upp en jäkla massa stora stenar på ena nerfarten som jag retat mig på.

Middagen fixade jag i morse, så den var bara att värma när vi blev hungriga. En runda runt jaktmarken för att markera pass på gps:en, en sväng med hund i skogen........dax för mat. Vad händer sedan?? Nog är man gammal, tvärtrött och somnade på soffan.    

Men vilket väder, rena sommaren idag. Jag hoppas på fortsatt värme ett tag till (snålkärringen vill inte slå på värmen än).....hahaha, men andra vill nog att det blir lite svalare. Jaja, inget vi kan göra nåt åt, som tur är.

  Nu är jag klar med det här "testinlägget"   Go´Kväll.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards