ysven

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Yvonne - 2 september 2011 15:37

Idag blev Eilert avsläppt i Ö-vall när dom kom hem från Sveg. Mycket lämpligt, för då fick han sticka till Ånge och handla medan jag jobbade klart sista timmen. Så slapp jag det och kunde åka direkt hem sedan. Jädrar vad billigt det blir när inte jag är med och handlar på Ica....hahaha.

Så hade han handlat till mig på Dollar också...för 30 :-.

  Fint va!? Dom har tur dom som kan kika in på Dollar...i flera veckor till.

Nu blir det nog en lugn helg med förberedelser för älgjakt vecka 37.

Jag städade inne, och tvättade och damsög bilen i går, så i kväll tänker jag inte göra mer än middag, sen blir det nog altansittning  

B-O och Irja har varit här hela veckan, och på onsdagkväll bjöd dom på Surströmming på Vivans altan.

      Dennis fyllde också 13 år den dagen, så Helena hade med sig tårta.

    Så lite andra bilder från mina ensamkvällar  

       Sol och regn var det på onsdagkväll.

      Läsning och te framför teven.

  Övergiven och oanvänd grillplats.........ska man riva tro ?

  NÄ, det är inte jag som har plockat. Jag fick den här bilden i går till telefonen från Birgitta. Nästan sex liter hade dom hittat på en timme. Stannade efter vägen hem från Ljusdal, jaja, man nåste ju ut i skogen för att hitta sånt. Nu ska jag börja med maten.....utan svamp.


                                              Go´Midda.

Av Yvonne - 2 september 2011 14:56

  September 2010.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards