ysven

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Yvonne - 19 juni 2011 11:18

Eller lugn å lugn. jodå, om man inte räknar med krångel med bilar. löste ut den från verkstad för en vecka sedan med 4343 :-.....jaha. Bromsoljeläckaget fixat. NU...är jag utan bromsar!! Och ingen vet vad det är för fel, och jag ska jobba månd - torsd. naturligtvis.

Annars har det varit lugnt i helgen, riktigt skönt (om man slapp bli förb. för biljävlar som man är beroende av). Ikväll när E ska åka iväg på jobb ska han få köra ner bilen till broder Pen som ska få slita sitt hår för att se om han kan göra nåt åt den. Jag måste ju ha volvon i veckan, så det fick bli lite omkastade planer.

Midsommar nästa helg, och den tänker vi inte engagera oss så mycket i.

Det blir väl det vanliga regniga vädret i alla fall.

Solen har kommit på tillfälligt besök i dag, så då ska jag gå ut och gräva ner några blommor jag fick i går. Så ni får väl ha en bra vecka så länge. Återkommer om bileländet.....


  Midsommar 2009. Henrik läser saga för Embla och Simone...hihihi.    

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klocka

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards